Як режисура текстів покращує поведінкові фактори на сайті

Будь-який текст після того як він «пожив» на сайті і набрав статистику, потрібно режисерувати. Будь-який. Оскільки немає такого тексту, сприйняття якого не можна покращити з опорою на конкретні показники. Інше питання, що між «потрібно» і «робим» у більшості з нас є проміжок. Ось ледь-ледь до прірви. Тим не менш, хороші тексти за допомогою режисури треба робити ще кращими. А погані

лайфхаки для копірайтера

Спробуйте використати хоча б деякі Не намагайтесь зробити все й одразу. Інакше вас завалить лавина з дрібничок «відповісти замовнику», «купити хлібу», «подзвонити мамі», «внести правки в текст». Вас попросили щось зробити? Запишіть на стікер або в блокнот і спокійно працюйте далі. Не дозволяйте дрібницям відволікати вас – вирішуйте задачі поступово. Вивчайте матеріали перед написанням тексту. Ідеальний варіант отримати потрібну

Мистецтво досягнень: 5 кейсів «Бізнес-театру»

Для того, щоб швидко розвивати навички та отримати доступ до максимальної продуктивності, потрібно ввести людину в особливий потоковий стан. Одним із способів занурення в Потік може бути мистецтво і конкретно бізнес-театр. Постановка корпоративної вистави створює керований позитивний стрес, розбурхує учасників, активізує їхні інтелектуальні, емоційні та фізіологічні ресурси.    Тепер же пропонуємо ознайомитися з конкретними кейсами: фахівці кількох театральних напрямків і компаній

Як білявка розуміє Call-To-Action

Всі розуміють заклик до дії по-різному. Більш того, на всіх він ще й впливає по-різному. Точніше, на різних людей потрібен різний заклик. Ось як це може пояснити Блондинка Коли я була молодою і наївною, то дуже мало чого розуміла в мужчинах. Ніби вони з іншої планети. Залишаєш у нього на столі журнал, відкритий на сторінці з хорошими парфумами, а він

Пиріжки тітки Авдотьї: важливість комплексного маркетингу для нового продукту

Люблю я цікаві приклади, незвичні історії, що ілюструють маркетинг та продажі. Один з найбільш улюблених – про ці самі пиріжки. Є така собі тітка, Авдотья її звати. І пече вона дуже смачні пиріжки, за вуха не відтягнеш. І все село знає, що вони у неї смачнезні. Як тільки починає випікати, йде запах по сусідах і всі стрімголов мчаться в гості.

Як зробити сайт простішим. Вчимось у лідерів ринку

Кожен бізнес зараз повинен бути присутнім в інтернеті. Мало того, бажано ще й мати свій власний сайт. Починається прокрутка в голові ідей, згадування всіх сайтів, що подобаються, а саме «фішок» кожного з них. Десь це була красива галерея світлин, десь функціональний форум, а там крутий блог з можливістю підбирати подібні статті, у цього красиво «рухались» фотографії учасників команди сайту, а

Мета Кухні Маркетингу

Хочете почати власну справу, зробити свій бренд відомим чи освоїти перспективну професію маркетолога, запрошуємо на нашу Кухню! Кухня Маркетингу – це курси з навчання інтернет маркетингу, які започатковані в 2014 році і стали доволі популярними в м. Івано-Франківськ та за його межами, послуги у сфері управлінського та маркетингового консалтингу, СЕО-оптимізації. За короткий час діяльності було проведено 4 набори учнів на

Ми працюємо для вас

Ми хочемо, щоб в Україні формувалась сильна, освічена та прогресивна бізнес-еліта. Якщо завдяки нашому курсу Ви зробите крок на зустріч своїй бізнес цілі – це для нас найкращий показник результативності. Наша команда “віддає душу” цьому проекту та буде намагатися розвивати цей рух усіма доступними засобами.